20 Mart 2017 Pazartesi

Pazar Gecesi Uykusuzluğu

 




Oldum olası pazar gecesi uykuya dalamam bir türlü……
Kafamdakilerle, yorganla, yastıkla cebelleşir, bir o yana bir bu yana döner dururum.
Halbuki ertesi gün pazartesi, yeni hafta başlıyor…..  
Güne, haftaya taze, dinamik başlamak yakışırken ben her daim uykusuz başlıyorum, biyolojik ritmim bozuluyor, nedendir bilemedim….
Bu durumumun janjanlı adı, diurnal ritim bozukluğu mu, haftasonu jetlag’i mi yoksa pazartesi sendromuna hazırlık mıdır nedir?????
Aslında benim pazartesi ile bir alıp veremediğim yok, bütün sorun pazar gecesi uykusuzluğunda…….
 
 

4 yorum:

  1. Bende aynı durumu yaşıyorum. Sanırım pazar günü biraz geç kalkmamızın etkisi var. Ama artık stress yapmıyorum, ne zaman uykum gelirse o zaman uyurum modunda olunca daha çabuk uykum geliyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu sana sevgili Jasmin. Neden bilmiyorum ama ben pazar gecesi uyuyamıyorum.....

      Sil
  2. Pazartesi dururken çarşambayı aIan seIe yazıkIar oIsun…

    YanıtlaSil

.