24 Kasım 2014 Pazartesi

Unutursam Fısılda



 

 

 
Son yıllarda izlediğim sanırım en duygusal, en naif, en zarif, en gerçek ve en etkileyici filmdi. Filmin iki genç, güzel ve iki genç, yakışıklı başrol oyuncusu neşe, enerji, renk ve duygu doluydular ve çok başarılıydılar şüphesiz. Ancak oyunculuk açısından başrol kesinlikle Işıl Yücesoy ve Hümeyra’nındı. Tek kelimeyle muhteşemdiler.
Empati yapmanın, yaşam geçip giderken yaşadığımız olaylarda sadece bir doğrunun, sadece bir haklının olmadığının önemini sergileyen, olayları yaşayan kişilerin birbirlerinin penceresinden bakamayışının bir öyküsü olarak mutlaka izlenmesi gereken bir film. Teşekkürler Çağan Irmak.
Bu arada film müzikleri harikaydı, teşekkürler Kenan Doğulu. Bana göre “Love Story” filminden yıllar yıllar sonra bir filmi başyapıt yapan müzikler sadece bu filmde gerçekleşti.
Benim favorim Hümeyra’dan “Kirli Beyaz Kedi”. Günlerdir bu güzel şarkıyı YouTube’dan dinliyorum, fotoğraftaki beyaz kedim Tuşpa’yı kucağımda severken.  
Lütfen bir an önce CD çıksın artık. 
 
Hümeyra – Kirli Beyaz Kedi
Nasılsın kızım anlat bana hikayeni kimler üzdü gözlerini
Nasılsın kızım söyle bana kendini neler kırdı kalbini
O taze saçlarda kimlerin eli yaşlanmış dumanlı nefesleri
Hoyratça itişleri, görgüsüz asaletsiz üzüşleri
Sen neler neler çektin ben biliyorum
Dokunsam ağlarsın hissediyorum
Hüzün zamanı geçti onlar eskidendi bitti hepsi geçti
Kirli beyaz kedi yıkan gözyaşımla
Kurtul anılardan, sarıl yarınlara
Kirli beyaz kedi yıkan gözyaşımla
Kurtul anılardan sarıl yarınlara.
 

 

1 yorum:

  1. Hımm! Filmi çok merak ettim. İlk fırsatta seyredeceğim.
    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil

.