20 Ekim 2014 Pazartesi

Haydi Kızlar Okula





Her iki ismimin de tesadüfen "özgürlüğüne düşkün ve mücadeleci" anlamlarını içermesi nedeniyle olsa gerek ömrüm boyunca inandığım ve sevdiğim konularda başarmak için çırpındım durdum. Kendi kararlarımı alırken kimsenin üzerimde baskı oluşturmasına izin vermedim.

Özellikle kız çocuklarının okuması, çalışması, güçlü olmayı başarması, bu dünyada varlığını ilan etmesi çok önemli. Ailemden uzak bir şehirde üniversite okumak, Anadolu'nun bağrında küçük bir şehirde mecburi hizmet yapmak, iş hayatının acımasız rekabeti, akademik dünyada ve bürokrasinin içinde zaman zaman sendelesem de ayakta kalabilmek, başarabilmek hiç kolay olmadı. 

Birlikte çalıştığım aynı kariyer özelliklerine sahip erkek meslektaşlarıma sık sık kolaylıklar sunuldu, bazen bozuldum bu duruma. Ama ben daha çok çalıştım, çabaladım. Üzülsem de kırılsam da yılmadım gayret ettim. Yakınlarımın beni yürekten desteklemeleri en büyük şansımdı şüphesiz. Onlara çok teşekkür ediyorum. Bende elimden geldiğince onları ihmal etmemek ve onlara sevgimi göstermek için özen gösterdim. Her zaman dürüstçe çalışarak başarmanın huzurunu hissettim çok şükür. 

Zamanla yaş aldıkça, değer mi bu mücadeleye diyorum. Diyorum ama ben buyum, beni ben yapan bu özelliklerim. Böyle olduğum için beni sevenler, bana güvenenler, değer verenler, her şeyden önemlisi beni örnek alanlar var. Bu saatten sonra onları hayal kırıklığına uğratırsam ayıp olur. Durmak yok, yola devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

.